200km/h in the wrong direction

Största nyheten idag elelr just nu: Lord of the Rings har haft musikal-premiär i Toronto.

Total-sågad av New York Times..tror iaf kritikerna i Toronto gillade den. Jag tror jag skulle gilla den. Vill se den.  Lyssnade på demo-versionen till Lothlórien. Den var bra tyckte jag. Lite keltiskt inspirerad. Såg även lite scener från den genom aftonbladets webTV. Verkar lite för mycket kanske, men jag vill se. Den kommer till West End troligen nästa år. Nån som följer med?

Jag ska få en Adjustable. Ställbar säng. YEY! Slippa kuddar, kan bara ställa upp sängen liksom. Såå cooolt! Ska spendera 1000xmer tid i sängen nu än vad jag redan gör. Care to join? ;)

Hur gick det i matchen? Missade förlängningen. Ska slå på tv:n snart.




Kommentarer
Postat av: Cicci

Klart jag följer med! ^^

Postat av: Vanne

Lotr-musikal - Jag är SÅ PÅ! Anytime, you know. ^^

Nää, adjustable? Guuud, va gött! Åååh, vilket härligt sätt att spendera en tredjedel av sitt liv.

LHC vann!! :D:D Power power. Jag blir värsta Lkpg-patriot ^^ haha

2006-04-01 @ 18:33:00
URL: http://vanne.blogg.se
Postat av: daniel westin

Gillar du mycket ishockey? jag tycker hockey verkar lite våldsamt. Tacka vet jag jazzfestival. Du skulle varit med, det var helt sanslöst! Och jag träffade emelie berggren, som också var där!


Fy vad bra det var. Varför frågade jag aldrig dig om du vill följa med? Ibland är man dum! Det var sjukt bra musik. Du får följa med nästa år. Helt klart. Är du på? :)

2006-04-02 @ 01:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback