Båt i ett glas


 Båt i ett glas. That is funny.

Massa föreläsningar idag. Mansrollen. Janne Diakon. Björn. Så intressant och..gripande vissa delar. Och roligt i vissa stunder.

Påsklov coming up....can't wait.

På senaste tiden har jag känt mig så...trött. Orkar ingenting. Orkar inte göra läxor, träna eller ens röra mig. Vill bara ligga i sängen och sova. Varje morgon jag vaknar upp känns det som jag nyss somnat. Inte ens utvilad det minsta. Är så trött. Trött på allt. Behöver nåt som fyller mitt liv. Men jag orkar inte leta efter det eller ens fundera på vad det skulle kunna va.

Det är så mycket jag vill ha. Men jag kommer aldrig få det. Jag är inte tillräcklig för det.

Men..för att citera en väldigt intelligent människa (som är tillräcklig)  som jag känner.
"So then. Well, frankly my dear. Fock it."

Cause that's how i feel. Couldn't have said it better myself. Was so astonhished when I read those exact words. That's me right now. This moment. I've lost all the strenght that was left in me. Honestly I'm exhausted. From doing what? Not a god damn thing that is. What is wrong with me....I don't know and I just don't give a fock...

Screw this.

Reflection says: I look like hell.

 Massa föreläsningar idag. . Så intressant och..gripande vissa delar. Och roligt i vissa stunder.På senaste tiden har jag känt mig så...trött. Orkar ingenting. Orkar inte göra läxor, träna eller ens röra mig. Vill bara ligga i sängen och sova. Varje morgon jag vaknar upp känns det som jag nyss somnat. Inte ens utvilad det minsta. Är så trött. Trött på allt. Behöver nåt som fyller mitt liv. Men jag orkar inte leta efter det eller ens fundera på vad det skulle kunna va.Det är så mycket jag vill ha. Men jag kommer aldrig få det. Jag är inte tillräcklig för det.Men..för att citera en väldigt intelligent människa (som är tillräcklig)  som jag känner.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Vet vad du menar. Det går väl över så småningom, men orka tänka på det just då... So screw it.

Likgiltighet.

Jag kan gärna pigga upp dig! :) I'm done with school.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback