Det är så jag säger det...

Glömmer alltid bort de viktigaste sakerna jag vill skriva om. Blir så irriterad! När man upplever de där små sakerna vettu? Som inte betyder nåt egentligen men som förgyller dagarna nåt så avsevärt. Nu har jag, med början idag, börjat skriva upp de små sakerna (och ja..på post-its, vad annars).
Slayer vs demon
Påsken firades med familjen i Holland. Kaloribomber i massor....men fan vad gott det var. Vanne med sin hälsa skulle tackat nej. ;)

Promenad med Vanne igår! Hon ringde, jag svarade, vi pratade. Vi tog en promenad. Det var såå skönt! Och vu äger på timing. Timing är allt. Vandrade genom trädgårdsföreningen och sen runt ån. Lånade sedan Vannes cykel då jag var rädd att inte hinna hem till LOST. TV-freak...

Serenity har släppts på dvd och finns att hyra på Video West! What a silly name....

NCVY = No Cow Very Young. Cows are the shit! Kor är bra. Kor ÄR bra. Betoning ÄR bra.

Vanne var hemma hos mig idag. Rang on the bell. "Unexpected visit". Me enjoyed. Bakade kladdkaka oc förtärde den sedan. Såg på Angel. Det var inget bra avsnitt idag. Brukar va bättre. MEN! His dance moves were about to kill me! Gud vad jag garvade där ett tag.... Hans look och smajl... You gotta love him...!

Han HAR breda axlar. Betoning. Hela han är ju bred. Wow...har en bra bild på det nånstans. Måste visa Vanne.

Lediga dagar är härliga.
v.16:
Måndag: LEDIG
Tisdag: Skola
Onsdag: Halvdag
Torsdag: Slapp sista lektionen
Fredag: Kort dag

v.17:
Måndag: Skola
Tisdag: Skola
Onsdag: Halvdag
Torsdag: LEDIG
Fredag: LEDIG

v.18:
Måndag: LEDIG

And then it goes on as usual...but still! Fem extra lediga dagar. Ledighet är härligt!


Livet har sina goda stunder (McD rip-off)


Kommentarer
Postat av: Vanne

"Vanne med sin hälsa"? woot?! Sure, jag tränar men jag förtär allt onyttigt som kommer nära också :D Gimme fritt, jotack! ("fritt kanske itne stavas så?"

Promenad är skönt och bra.
Angel var bra och roligt.
Kladdkaka är gott... So much for being healthy.

Livet har sina goda stunder! ^^

Postat av: daniel the man

Vet du. Jag önskar jag var lika ledig som du.

Och jag måste säga, att jag är ganska ledig ändå. Nu när jag byter till sam, och slipper all NO. Men just nästa vecka vore väldigt skönt med lediga dagar.

och sen har du en så skön säng också. Passa på och njut! Det skulle jag gjort

2006-04-20 @ 20:58:54
Postat av: Cicci

åååh! sköönt med ledigt! vi får ta att träffas mycket nu! jag tror jag har rätt många lediga dagar också! iih! XD

2006-04-20 @ 23:29:03
URL: http://venya.webblogg.se
Postat av: Vanne

Du är ledig. Och jag pluggar. Eller bör plugga. Har företagsekonomiprov imorrn. :/

Men du är ledig. :)

2006-04-27 @ 20:11:10
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback