i'm not living in america

Klartecken från vännerna, nästa år bär det så av till London och LoTR musikalen. Måste ha skivan när den kommer. Skitsamma om den inte är bra liksom, är man besatt så är man.

lotr musical

Spenderade kvällen själv igår. Helt ensam. Funkade. Såg Harry Potter, nån film på Canal+ called Gladiatress (såå B men jag fastnade ändå) och sen The Man Who Cried. Bra filmer. Mysigt ändå. Me, peanuts and a beer. Alcoholic? Hell no....

Får en ny säng idag =D YEY! Familjen har åkt för att hämta den. Jag hängde inte med. Tar hand om huset idag. Städade köket och tvättar och viker tvätt. Skoj oboy! Madde och Timmy kommer och fikar typ vid 3. Trevlans! Sängflyttande nästa. Yeeeha!

L O V   S N A R T ! ! ! !




Kommentarer
Postat av: daniel

Önskar verkligen jag var lika städambitiös som du är :)


Önskar jag också hade en ny säng. MEN. Jag är glad för din skull. Det ska du veta! :)

2006-04-02 @ 21:08:16
Postat av: Vanne

Word. Är man besatt, så är man.
Fanatism for life :P

Åh, nu har du din Adjustable ^^ Lyllo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback