Jaozaa...!

Monopol idag! Väntade på högkonjukturen. Den kom och gick :) Lollopollo äger dock! Räknade pengar hela tin...hon e ju så soet jue. Men  hade inte Vanne mer ändå...vem vet. Den mystiska ekonomen talar aldrig högt om sin inkomst och ekonomi. FU:aren flummade runt och försökte undvika att bli av med sin enda orange sedel. Lyckades lite. Hah!
passing of the elves

Wok är gott. Med kyckling och ris. Vanne är duktig på ris.

Tryffel på tandpetare är roligt. Tycker jag. Mamma är söt.

Mitt rum är så fint! Har gjort om det nu. Make-over. I Love It! Kuddar...dyyyra men ack så fina. Jag dansar!

Missade premiären av Bones....='(
Får be robert ladda ner. David Boreanaz...me like.

Philip...you are soo my backup ;)
Polyrelation? Taget!
Virgin at 25? Unmarried at 27? Yeah sure...I'll take you. Haha!
Abandon the "svenssonnormen"

Kommentarer
Postat av: Vanne

Du är ute efter min Centrum! I know it. muahaha..
Orangea sedlar äger ^^

Wok är för gott!

Postat av: Vanne

Back-up verkar bra :) Förnuftigt.

2006-04-12 @ 14:50:21
URL: http://vanne.blogg.se
Postat av: Jessie

Jo jag vet ;)

2006-04-13 @ 13:08:36
URL: http://almiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback