KAMI

Kami. Hår på japanska. Hänger med P dit bort. A woman's best friend is her hairdresser, right? Konstigt...skulle knäna mig så obekväm om nån annan än hon fixade mitt hår. Det skulle inte kännas rätt. She's the best. Fuck the rest.

Tog mig själv i kragen igår och satte igång med NO-arbetet. Är nu bara tre lektioner efter. Men vad gör det? Jag catchar up snart. Hjärtat och blodomloppet is now considered done!

SKOR! Okej, jag brukar inte gilla skor alls. Inga som passar. Hittar aldrig några fina. Gympaskor duger för mig. Men har ni sett så otroligt många fina skor det finns?! Bara på Kalle P hittade jag säkert ett tiotal par som jag ville ha. Helt jävla fucking otroligt asså. Vill ha nya skor...men var ska pengarna komma ifrån. Mamma och pappa är inte hemma jue. Mamma och pappa är inte hemma! Jag är själv hemma! Hur otroligt är inte det? Äntligen! Efter 17 år...äntligen får jag va själv hemma. Iaf två dygn. Sen kommer Robert hem, men då sticker jag ut. Ska ha Disney-maraton hemma hos Emma på fredagkväll. Ska bli så skoj!

Men! Själv hemma! Home ALONE! Hel lägenhet för mig själv. Ska...sova helt själv..uuh. Var är min riddare i rustning i sånna här situationer va? ;) Skämt åsido, det ska bli skönt. Åt spagetti och köttbullar framför tv:n förrut. Diskar lite. Inget bra på TV dock. Ska kanske se en film i sängen senare. Med turkisk peppar, mums! Inhandlad från Chokladboden. Hell yes.

Var och klippte mig idag. 16:45. Skulle sluta 15:40 vilket gjrode att jag hae dryga timmen att slå ihjäl innan. Jag slutade 15:10 istället. What to do?! Vandrade runt kvarteret och tillbaka igen til cykeln. Behöver inte gå in på varför jag tog denna lilla tripp. Det är för pinsamt. I'm not telling my secrets to you. Ask nicely. However, vandrade runt på Bokia och käkade äpple hela tiden :) Sen halv fem kunde jag inte hålla mig längre och gick in och satte mig i soffan hos Hårteknikerna. Emelie ringde. Jag hade ringt henne. Pratade med henne ett tag. Det var kul. Klippte mig. Lugg. Igen. Blev det bättre än innan? Jag störde mig ju så mycket på den långa luggen. Så..fingers crossed! Iaf.

angel

Angel har börjat på ZTV 17:05 på vardagar. YEY!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är jättefin i håret gumman! Skööönt att vara ensam hemma!

Postat av: danielle westine

Ja, fy vad skönt det måste vara att vara ensam hemma. Oerhört skönt. Dessutom har du din sköna säng. Kan det bli bättre?

2006-04-06 @ 21:00:46
Postat av: Vanne

Disney äger! =)

2006-04-07 @ 12:25:07
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback