London-maniac

En ring...vaddå ring?
61774-10

Bryr mig inte om vad Cicci säger. Om långsinta människor. Jag kan inte komma över det, jag är fortfarande rasande på honom. Kan inte släppa det. Trodde han hade växt upp. Tydligen inte.

Hell hath no fury like a woman scorned.

That's me.

Shopping igen. Hell yeah. Me like.

Vänner-maraton med Challe igår! Så skoj så skoj! Hann se några avsnitt iaf...4 timmar blev det. Sen var jag tvungen att åka hem. Challe är snäll och rolig, tycker om Challe. Mysigt rum och skön säng med. ;)

Vill till London igen! Asså jag har kommit på att jag fullkomligt älskar den staden. Och allt som finns att gör, uppleva och se. Vill så gärna tillbaka dit igen! Kusinerna åker dit i sommar, jag vill oxå dit då. Då det är fint väder. Strosa i Hyde Park...ja tack gärna. Virgin megastore. Ja tack, Virgin-babe. Mums.
Tänker ofta tillbaka med på London med Vanne och hur otroligt kul vi hade. Hela tiden. Visst var jag lite tråkig på torsdagen eller om det var fredagen. Men hormonerna spelade ett spratt. Annars så var det inget som var tråkigt någon gång. Hyde Park, Madam Tussauds, spinga till London Eye, Italienska Gatan med god pasta, Leceister Square (wazzup with da spelling?!), WWRY, restaurangen The Swan, Virgin-megastore, Picadilly Circus, Regent Street, Waterstones (?), Harrods, subwayen, loungen....listan kan göras lång. Men jag tänker ofta tillbaka på känslan....vill så gärna tillbaka dit igen. Med Vanne. Och Cicci måste hänga på. Vill, vill, vill, vill, vill, vill!!!!!!

Torp my ass...


Ska se Innan Frosten snart. Med Mamma. Om 40 minuter.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahah, va? :P jag fattar inget! vem är du arg på? ^^

Postat av: Vanne

"Hell hath no fury lika a woman scorned. I love that saying! MEn usch då, vem är du arg på?

Åhåhåhåh... Lustigt att jag hade precis samma Londonkänsla-flashback idag. Den känslan är underbar. Längtar tillbaka och till nästa tillfälle. (haha. springa till London Eye)

Och ne, ingen ska utebli då.

2006-04-13 @ 23:17:26
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback