Det är bara den som drömmer som har något att förverkliga

Åh!
Det var så otroligt mysigt igår kväll! Det ösregnade när jag gick hem och fastän jag hade paraply blev jag dyngsur. Mobilen ringde 21:10. Bror som undrade var jag va. Verkare otålig. Kom innanför dörren 10 min senare och bytte snabbt om till torra kläder. Kommer in i köket och där har min underbara familj fixat kräftskiva! En familje-kräftskiva. Skaldjurspaj, köttfärsvpaj, kräftor (såklart), kex och ost + sallad och snaps och öl. Så mysigt!! Tända ljus och mys. Avrundade med TV, Viva la Bam, (mamma tyckte de var konstiga) och käkade lite godis. Mys!!!

Var i Motala idag och skulle besöka den där möbelbutiken. Den där med designmöbler som vi gillar. Men den var stängd. Osis. 8 mil i onödan. What the hell, vi åker till Vadstena istället, i ösregnet. Käkar lunch på Rådhuskällaren. Kollar i butiker. Åker hem, kollar lite på Iittala utförsäljning innan. Köper skålar. Hemma.

Jobb snart. Sen äre helg-pelg!

Så träffar jag snart Emma!!!

Ett till inlägg och sen har jag 100 kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Vanne

100 kommentarer! 100 kommentarer. 100 kommentaaarer!

Postat av: Vanne

101 kommentarer! 101 kommentarer! 101 kommentaaarer! Lika många som dalmatinerna. Grattis!

2006-08-03 @ 16:36:35
URL: http://vanne.blogg.se
Postat av: Vanne

102 kommentarer. Lika många som dalmatinerna... i ett senare skede.

ROLIGT med kräftskiva! Mys! Gott!

2006-08-03 @ 16:37:47
URL: http://vanne.blogg.se
Postat av: daniel

103 dalmatiner. eller nått. haha.

2006-08-03 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback