It takes a fool to remain sane

You know these things you dreaded were under your bed but were gone in the light of day?
They're all real....

Klippt mig idag! YEHA!
Kortare typ, upklippt, urtunnat, helt jävla fucking underbart! Jag är helt galen som kan bli så till mig av en hårklippning. Agreed. Men, det känns befriande. Förändring. Förändring äger. Tänk dom stackarna som aldrig förändrar sig. Någonsin. Ingenting nytt händer. Fan vad trist. Iaf! Ny frisyr - nya mål! Livet äger!

Fick höra av Patricia att Philips hår gick att klippa. Puh! Nalle Puh!

Jobbade idag. Bugar för min säljmästarinna, VanneBanan! 14 sälj, my GOD! Applåder i massor! Min kompis det där. Pussa.

Snackade med mormor och morfar idag. Om nynazister, muslimer, extremister, barnuppfostran och jobb. Mycket intressant. Skilda världar va. Inte såpan. Oss.

Tycker inte om döden. Tycker inte om att prata om döden. Så många i min närhet som dött alldelse för tidigt. Vill minnas dom. Men inte prata om dom. Mår dåligt då. Så äre bara.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vill se ditt fina hååår! ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback