Killing Loneliness pt 2

Var på stan med Vanne. Oboy så skoj det var! Massa nya händelser!
Dela provrum är så mysigt! H&M är väldigt kompis-vänliga med sina stora provrum. Gina är lite värre. Lindex funkar.
Hittade amssa fina kläder på Lindex! Köpte en stooor tröja och en fin omlottklänning. Asieninspirerad typ. Den var väldigt svår att knäppa... Vad vi krånglade till det...men den ska va så...nej..men det blev fel..prova så...om du gör såhär...nej. Innan vi gick iväg och hämtade en till och kollade på den. Bakom. Tänk vad simpelt det kan vara.
Kläder på Gina, rean fortsätter. Hittade ett linne och ett par leggings. Vanne hittade en assnygg randig tröja.
Kläder på H&M. Haha...jag var ju tvungen att prova en korsett en gång. Men vart fan skulle den sitta? Vanne fick knäppa och jag höll andan. Blev lite smickrad när en 38 var för liten. Haha...tji fick jag. Den skulle sitta under brösten. Så kan det gå.. =P Min första korsett provad iaf.

You like pain. Try wearing a corset.

Blev tok-glad när jag hörde HIM spelas inne på H&M. Killing Loneliness. Underbar låt! Vi kom fram till att vissa låtar var våra, bara våra.

Var inne på Life-butiken och jämförde priser. Expiditen måste tyckt vi var askonstiga. Rosenrot, äppelcidervinäger och omega 3. Inte så värst dyrt om man tänker efter. Det var hugget som stucket. Men vi var tvugna att veta. Vi äger ändå!
Sen var Vanne tvungen att jobba. Eller tvungen och tvungen. Vi var tvugna att skijas åt för att Vanne skulle jobba. Jag var ledig. Big family-dinner tonight.

Min ipod är död.

Blåsan i munnen är ganska svullen och irriterad på mig för att jag skrapade på den igår. Suck.

Alla Vänner dvder. YEY! Och bara en säsong från att ha alla Buffy. Vilka mål jag sätter upp asså.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Det är KUL att kolla in och prova nya kläderna för hösten! :D Korsetten var roligast och intressant.

Musik är bra och John Mayer är min smarriga dessert, och det är jag som kan Kanye allra bäst och mest. Killing Loneliness spelades på radion för din skull. Det var ödet. :D haha...

Sancare är segt nu. buhu... Men, the botten is nådd, får jag väl hoppas. Up up up - can only go UP from here! Man kan inte förlita sig på elektronik förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback