Can my head please stop spinning?

Har inte varit hemma 5 dar och redan är jag deprimerad igen. Upp och ner hela tiden. Glad och älskad för att 10 minuter senare vara självmordsbenägen över nånting som inte ens är så farligt. I am a scientific wonder. Hur ska det sluta?

Who knows.

Vill ha allt. Vill slippa allt.

I am alone. In the dark. Standing on the edge of destruction while life around me goes on. Everybody's changing and I just feel the same.

Nu är jag glad igen. Or something like it. Gör inte så ont längre.

Känner mig så tom. Vill göra nåt idag men vädret är ju så jävla trist. Ensam hemma oxå. TRIST. Läsa...jag kan läsa. Vill till Östra Harg. Vill träffa Lena. Challe. Cicci. Vanne. Emma. Hanna. Philip. Emelie. Men just nu helst Lena.

Kommentarer
Postat av: Vanne

Klappar ditt huvud. Kramar om dig hart. Blaser lätt i örat. :) och sa en mental high-five! >_

Postat av: Challe

Du fick träffa mig i förrgår =) Hoppas du blev glad av att se mig =) Vi ska träffas sanrt igen. och lena måste vi träffa snart med, jag saknar henne

2006-07-13 @ 01:08:50
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback