aníron ilye



Går det att bota Carola med förbön?




Hur börjar man egentligen om från början?
Va? Jag är fast besluten om att lära mig tengwar. Men hur ska man börja? Hur lärde man sig alfabetet från början? Hur lärde jag mig skriva och läsa?
Coolt å kunna tengwar ju, men de måste man lära sig att skriva snyggt. Nästan måla...

Mamma hade sin 9:e stora operation. 9:e. Stora. Hon har även gjort en hel del mindre. Hon ligger nu i sängen och sover. Tycker synd om henne. Hon måste ha så ont.

Installation i morgon. Hur fan ska det bli?!

Robert kmmer hem ikväll. Klockan sex. Då ska vi hämta hem mat från MAX. Helvetet att vi är värda det asså...

Pappa är fortfarande i Singapore. Eller nån ö i Indonesien. Vad hette den nu igen? Bidan..Sidan... Nånting. Mobilen funkar inte iaf. Bummer....

Madde jobbar kanske nu. Eller är i skolan. Eller är hemma. Jag vet inte. Får ta och ringa henne.



Snart äre påsklov!!

LEDIGA ONSDAG! HELGAD VARE DITT NAMN!

I want it all..and I want it now.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja, snart är det påsklov. Fatta vad godis det blir då. Give me candy...I want it all..and I want it now.

So to say. ;)

Postat av: Vanne

Ledighet - fan vad underbart! =) Fattar inte att påsken är så nära. Time flies.

Slår vad om att du kommer äga på tengwar inom en snar framtid och jag kommer dregla av beundran och fascination.

Peace :P

2006-03-22 @ 23:20:06
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback