i feel like running away from it all

"Kom igen, det rimmar på sten. Nehe...svaret är gallsten."
~*~
- Har din pappa haft gallsten? Vad säger han om det då?
- Han sitter bara still och säger ingenting.
- Jaha...ja men han tänker nog: "fan vad ont det gör..."
 
There's somethin' about science-teachers... =)

Helgen då. Den var ju trevlig. Gick hem direkt efter maten i fredags och satt bara vid datorn hela em/kvällen. Trevligt ändå med bror hemma och dåliga fredags-program.

Gick upp vid nio på lördagsmorgonen. Hade en massa dötid att slå ihjäl så jag kom jättetidigt till min träff. Fick vänta ungefär en halvtimma. Men men. Vädret var fint. Åt på Steve's med flickorna. Kycklingspett med dip och klyftpotatis med en diskplockarpojke vid sidan om. Yummy in my tummy! Me like... :P
Jag skulle fan säga ja till vem som helst bara han log åt mig. Är så jävla desperat  =D

Inhandlade pyssel oxå. Inget påskpyssel dock. Får jag väl göra själv då nån dag. Vi hann iaf inte bygga upp Narnia.

Hem til Panne. Kollade på tecknade Narnia. Den var wierd! =)
Tumnus - the devil with an umbrella
Syskonen Pevensie - lösaktig mamma (alla ungarna hade ju olika hårfärg)
Herr Bäver - transvestit. What's up with the handbag dude?!
Dvärgen - ingen hals..knapp nån kropp...okej.
Häxan - ryckig med konstig röst
Aslan - varför såg han inte ut som lejonet på framsidan? Konstigt huvud...
Professorns katt - honom gillade vi. Konstig katt.

Gillade filmen, tycker om gamla tecknade filmer. Inte sett så många men ändå. Den Långa Flykten och sen restaurerade disney-filmer. Inte kul med restaurerade tecknade filmer, de förlorar sin mysighets-faktor om de ser för nygjorda ut. Smäll på fingrarna Disney!

Lagade mat. Cicci gillar wok. Tydligen. =) Fjärde? Femte gången gillt? :P Wok med ris och räkor iaf. Åt med pinnar. Wiho. Minivågen för mig. *minivågen*
Oj. Time flies. Time dies. *skrik*

Såg på Melodifestivalen också jue. Vi tyckte om Lenas låt i början. Den skulle fa-han vunnit i stället oxå. Ja..."rätt låt måste vinna" my ass! Jävla telia som blev överbelastad. Stackars BWO och Andreas Johnson. Damn Carola. Den självsäkra divan med sin bibel. Uss uss. Ajja. det är väl bara o gilla läget. Gilla-la-la-la läget. Uss för honom med.

Såg Bourne Supremacy igår med mamma. Matt Damon. Tummy in my tummy. The circle is complete. Nu ska jag ha båda två.

Själv ikväll...får se vad jag hittar på. Ledigt på onsdag. VILL va ledig då. Inte göra en massa jävla läxor. Får göra dom ikväll då. Kanske.

Va hos mormor och morfar igår och åt lunch/fika/kaffe och tittade lite på Melodifestivalen igen som morfar spelat in. Skoj oboy.
De är så oroliga för kusinen min att det nästan är lite kul. Ingen fara säger jag. Jag får väl se. Tycker inte man ska bry sig så mycket.

Rockbrud? Tack Robert!!! Jag försöker....

Ingen power-yoga/pilates idag. Streetfunk igen. Diggar Jonna. Hon e cool asså. Gilla streetfunk. Shake that booty.

Idag vill jag smälla dessapå fingrarna:
- Carola
- Alla som röstat på Carola
- Isen som inte smälter bort på vissa ställen
- De vanliga som jag inte tycker om
- Tomas Ledin

Idag gör jag minivågen för dessa:
- Jonna som lär oss streetfunk
- Kikki D (eftersom ingen anna verkar vilja ge henne nån credit, det e ju synd om 'na)
- Queen
- Cicci och Vanne
- Hessling som frågade mig om Queen. Kunde inte svara :D Men ändå.


I want to break free.


Kommentarer
Postat av: Vanne

hah. Narnia ägde ju, när man läser dina kommentarer och tänker tillbaka :D haha.

Jag gör megavågen för dig! Bara för att du är så söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback