lies my parents told me

Bamboocha

Vikingaredovisning idag på so:n. Fick massa beröm av Catharina sen efterråt. Det gjrode mig väldigt väldigt glad. Hon är den enda som vet hur jobbigt jag tycker det är. Det var kul. Värmde i hjärtat mitt.

Slapp religionen sen. Hade ledigt för jag var redan klar med uppsatsen. Gjorde NO då istället. Och svenska dikt.

Förberedde vår underbara installation på svenskan. Kommer bli såå bra. Inte.

Mamma ska operera sig i morgon....igen. Får gåhem och hjälpa henne sen. Slutar vid tolv i morgon. Får lagat mat och fixa lite åtna. Stackars mor.

Busy weekend this week. Kinda fun though.

Minivågen åt:
- Slutet på CSI. Så vackert så :)
- Beröm av lärare
- Skitgubbe =) Addictive!
- Chilinötter

Smäll på fingrarna:
- Mensproblem

I want to break free.....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Min erfarenhet av chilinötter är att man mår illa av dem. Men då var dem i och för sig köpta på ett väldigt skumt ställe. Väldigt gott ändå. Det måste sägas.


Stackars mor. Hon får krya på sig. Stay bambooooocha, så att säga. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback