this is how i live

Veckan.  Va?

HP4 landade i min brevlåda den 28 mars. En dag innan den släpptes i affärerna. Respekt. Yo du.

En dag senare besällde jag två filmer till. Fick dom idag. Snabbt! Ocean's Eleven och Matrix Reloaded. Har ju redan Ocean's Twelve och Matrix Revolutions. Dock inte Matrix. Den får Daniel fixa.

Nu blev det kallt här inne när jag öppnade dörren.

Onsdagen slutade vi tidigt. Jag och Carro hängde med Emma hem och spelade spel och snackade och fikade asgott fika. Sen tog Carro min cykel och skjutsade hem mig :P Fick hon se hur jag bodde med. Lånade RENT skivorna. Får se om det funkar att lägga över dom till ipoden nu. :P Gick på bio med dom sen och såg Date Movie. Wierd.... Parodi på fan allt. Skrattade dock. Hon är impulsiv hon Carro. Kom hem och var heeeelt slut. Såg Medium. Sex and the City x2 och sen somnade jag.

Idag slutade vi skolan tidigt. Fast jag och Emma var kvar. Kopierade bilder. Cyklade hem. Hemma.

Så ikväll kommer Vanne hem till mig så ska vi äta taco och se på HP4. Sen tar vi en promenix genom stan och sen går vi skilda vägar och går hem till Medium säsongsavslutning. Hoppas det blir så iaf. Kanske blir rätt stressigt. Får bli mini-promenad då. Det blir som det blir om det inte blir som det ska.

So to say.

I morgon kommer "fransarna". Ska lära dom svenska och redovisa om sverige de två lektionerna vi har. Slappt. Men jävligt nervöst va ändå. Uss puss. Puss. =)

Jag ska få en ny säääääng!!!!! Wiho!! Så jävla glad över det!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ny säng?! WIHO! Men din säng som är så skööön! :D Jag har fått nya gardiner! Bra dag det här! :P

Postat av: daniel

"HP4 landade i min brevlåda den 28 mars. En dag innan den släpptes i affärerna. Respekt"

Totally. Är det för att du är VIP? Önskar att jag också var VIP på något. Typ cdon. Eller sf. Men där heter det guldmedlem. Det vore kul.

Önskar jag också fick en nya säng. En riktigt grym säng, typ en som du ska få. Fast min skulle ha inbyggd kylning eller värme efter behov, som dessutom luktar lavendel. Samtidigt ska den vara byggd för att ge största möjliga mys-faktor.

Yeah.

2006-03-30 @ 20:26:59
Postat av: Vanne

Oh, J to da K. Du stora CDon-kundinna. Jag beundrar dig som köper så många filmer och får hem dem före alla andra :D haha

Igår kväll skulle varit så UNDERBART bra... men "det blir som det blir om det itne blir som det ska"... suck. När blir det som det ska då? hrm.

oh well.
Ny säng?! DU? Du som har värsta Hästens? :D Utveckla detta, snälla :)

2006-03-31 @ 15:22:59
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback