Try this...

Ja det här var ju nytt dårå...
Istället för lunar? Yeah..sure why not. Thought I never would...but I did. Still.
Whatever.

Känner mig så duktig och är så otroligt stolt över mig själv. Jag tränar =) Gym med Vanne i söndags. Streetfunk på gympan (askul) spinning efter gympan. Kanske spinning i morgon och vattengympa på onsdag. Träningsnarkoman. Maybe. I like it. Feeeels gooood!

Thank you for la musica's coming up. Skoj oboy. Quote danne.  © (?) Osäker.

Trevlig slappar helg bakom mig. Ganska jobbig arbetsvecka framför mig.

Mår dåligt dagligen nu. Ilskan bara tränger upp över honom, hata är det nog? Kanske inte är osäker på honom men jag vill ha en SIG sauer och hans huvud inom skotthåll. Sen fan...

Holland snart.

Kommentarer
Postat av: vanne

så nu har du alltså blogg =) ROLIGT!
Och kul att du tränar så duktigt. Väldigt impad och stolt över dig, gumsan!

Men va synd att senaste bloggen sket sig. ville verkligen läsa den och den verkade så härligt bra..!

but there are more moments, and with each come more chances. =) puss!

2006-03-16 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback