Fast i Filmvärlden

Giih vad skoj!

X3 ska inte släppas förrän på fredag och en pocketbok taru ngefär 4-6 arbetsdagar för cdon att skicka ut. Ändå fick jag både dvd och Eldest idag. Him flum. Haha..HIM.....(L)


DVD NUMMER 100 IDAG!
YEY!
Det är inte fy skam. Fan vad glad jag är!

Och Eldest fick man oxå idag. Beställde ju den så jag skulle kunna läsa ut Eragon innan den kom. Men nu kom ju den tidigare så man får väl lägga på ett kol då.

Ikväll äre DH. Samtidigt som House. Ska nog lära mig att spela in tror jag. Ska gå och prova det efter att jag skrivit klart det här.
På onsdag äre LOST premiär, OCH Entourage premiär, en serie som jag är rätt nyfiken på och som jag rekoomenderar er att se. 21:00 på SVT 1. Eller 2. Ni får kolla själva. Om jag lär mig att spela in ikväll kommer jag nog banda...dvda..det oxå. Sen äre Medium på torsdag. Fan vilken TV-nörd jag är. Men gud så skoj det är!


Kommentarer
Postat av: Vanne

Film! Böcker! TEVE! xD xD

Jag vill se också se House! Jag ska SÅ se Entourage imorgon. Den serien verkar asbraa juuee. Tji får Lost, faktiskt =)

Postat av: Cicci

Hej. Jag saknar dig.

2006-10-04 @ 23:01:43
URL: http://venya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback