Who are you?

jag, svartvitUngefär 10 unika sidvisningar varje dag. Och ungefär 20 sammanlagt. Vilka är alla ni som läser detta egentligen? Funderade aldrig riktigt över det förrän Vanne och Daniel ställde samma fråga. Så vem är du egentligen? Du som läser detta? Lust att lämna ett avtryck genom att skriva ett inlägg om dig själv och varför jag har belönats med din uppmärksamhet? Dela med dig av något roligt som du bara dör att berätta för nån. ;) Vore jättekul!
Tack på förhand!



Kände för en liten egotripp i detta inlägg. Tog så mycket bilder under Frankrike-resan så att det känns att man måste visa upp några iaf. Dessa blev jag rätt nöjd med. Svart-vita bilder är väldigt fina, väldigt stilrena och klassiska. Sitter här hemma nu och filosoferar. Vanne har åkt hem, hon skulle på bio ikväll med mor sin och se på när djävulen bär prada. Det ska jag, mor och systeryster göra i morgon kväll. I kväll är päronen på Bruce Springsteen i Globen. Jag ska till Stockholm på fredag med Hanna och Emma. DAMN! Vad kul det ska bli! Saknar Hanna...hon är så jävla underbar & söt! Var aplängessen jag träffade henne nu! HannyBunny! (L)



Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är sötast i världen! x'D

Postat av: Emma

Du är så söt så!!! :) Börjar få lite Jessica abstinens vi har umgås massor i Frankrike och helt plötsigt inget konstigt!!! :S Men vi ses iallfall på FREDAG!!! Vad kul det ska bli! :D

2006-10-30 @ 20:52:20
URL: http://flitigalisa.blogg.se
Postat av: daniel

Jag har inget direkt att berätta... möblerade om mitt rum idag. Haha. Det var värt.

Hoppas du hade en bra tid i frankrike!

2006-10-30 @ 21:32:00
URL: http://danielwestin.webblogg.se
Postat av: vem vet..

mohaha jag går i din klass och tjuvläser din blogg!

2006-10-30 @ 22:08:25
Postat av: Cicci

Jag fortsätter med bloggen ikväll! ^^, PUSS

2006-10-31 @ 09:37:20
URL: http://venya.webblogg.se/
Postat av: Vanne

Jaaag diggar din blogg stenhårt ;)

2006-11-01 @ 20:48:23
URL: http://vanne.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg... he he he he he he he he he he Du vet vem jag är, men såhär i spöktider så vill jag vara mystisk...

2006-11-03 @ 18:55:16
Postat av: Lollo

jag vill med vara mystisk ^^ hihi

2006-11-03 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback