Guys and Dolls

Idol-kväll med Vanne och Cicci är myspys. Vi bakade kladdkaka med blåbär till och tittade på Idol som kantades av sjyssta röster och sjyssta killar, minst sagt.
Vilka intryck den här kvällen asså...

Favoritkillen i Idol är ändå Danny. Så söt!
Vi tycker inte om Clabbe.

Kunde äntligen se Bohemian Rhapsody live från WWRY på YouTube. Äntligen funkade länken! Tony Vincent med "rolling hips"... eller var inte så mycket rolling...mer moving back and forth. Hett iaf.
Hittade mer klipp på YouTube med Ville Valo och Bam Margera, mina favorit-killar just nu. I showbiz iaf. =P
Så oerhört söta och charmiga båda två! Hett, hett, hett!

Är galen i HIM nu....lite laid-back-obsession. Så härligt! Vill att de ska komma till Sverige. Har ingen och gå med då. Eller, Lena hänger nog på. Hoppas jag, hon får bli min nya konsert-kompis. Giih!

Jag har chock-rosa naglar! Giih! Det är hett.... Tycker jag. =)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Iiih! Danny! Tony Vincent! Idol! Ny säng! Kladdkaka! Blåbär! Bam! Iiih. HETT!

Postat av: Vanne

Idol! xD Kladdkaka! Humping hips! haha.

2006-09-16 @ 08:47:44
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback