Idilia Inspirerar

Blev ju så inspirerad av Lisa att jag bestämde mig för att kopiera hennes blogg =)

4 arbeten jag har haft i mitt liv: Kioskbiträde, som Lisa så fint la det, Telefonförsäljare och nu tog det stopp. Haha...måste väl finnas nåt mer? Tror inte det :) Men gud så tråkigt. =P
4 filmer jag kan se om och om igen: Har ju 3 bara att rada upp Lord of the Rings, men ska man se en av dom tar det ju 3 timmar bara i sig. Så vi slår ihop dom till en film. Så. Lord of the Rings...och...Léon, Kill Bill vol 1 och...Buffy. =P
4 ställen jag har bott i: Linghem, här hemma, Holland och...Frankrike i en månad. Haha..
4 tv-serier jag gärna ser: Buffy, Vänner, Desperate Housewifes och CSI. Fick man bara skriva fyra?
4 ställen jag vill åka till: USA, Holland, Nya Zeeland och London.
4 personer jag vill träffa: , Farmor, Madde, Timmy, Robert
4 webbsidor jag besöker dagligen: Cicci, Vannes och Lisas blogg. Och min blogg.
4 ställen där jag trivs: Holland, börjar se ett mönster, i min säng, hos Madde och i skogen. Haha. Skogsmulle.
4 personer jag vill utmana att svara på enkäten: Cicci, Vanne, Daniel och Emma. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback