Ögonen på horisonten

Jobbade min sista dag på XLNT igår. Sammanlagt hade jag då fått ihop närmare 130 sälj under de sju veckor jag jobbat där. Helt okej tycker jag nog. Sålde iaf sex stycken min sista dag, yehey! Jag pch Tove satt i "glasrummet" med stängda dörrar och nedsläckt, drack choklad och myste. Och ja, jobbade lite oxå. Spelade harpan, läste om politik gjorde jag och Tove tidningen helt allmänt. Tove lärde mig även Hjärter. Kan ha fattat det. =P Iaf, nu var den tiden slut.

"And the money kept rolling in....but not anymore ey?"

Jag har gjort min röst hörd. Röstade i skolvalet idag. Spännande! Debatt och dan. Dansgymnasiet skulle dansa politiska ideologier. Det var...intressant.


Idag ska jag till sommarstugan och fixa. I morgon kommer Emma och Hanna hit, vi ska se Rent. På söndag åker jag till Köping och hämtar säng. Damn vad kul! Roadtrip!


Kommentarer
Postat av: Cicci

RENT! xD Ååh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback