One is truly the most loneliness number

Helgen har varit asmysigt!
Fredagen såg jag bilar som jag varmt kan rekommendera, faaaan vad bra den var! Satt och garvade typ hela tiden. Älska den filmen! (L) Och älska Emma och Hanna.
Lördagen var jag och käkade lunch med Challe på stan. Och sen kom Emma hem till mig för en filmkväll. Myspys. Hon hade ju inte sett Shrek 2 så den var ju ett måste.

Jag är sjuk. Så tråkigt. Helt genom-förkyld. Och lite febrig. Hängig. Gud så trist. Men lite skönt, man får vila då. Och bara vila.

Söndagen var jag på XLNT. Jag var den enda på SanCare, Tove kom inte. Så jag satt i hörnet sjävl och sålde. Sjuk och eländig. Uss uss. Victor kom förbi några timmar och snackade och peppade lite. Saknade Vanne. Sålde fyra stycken.

Mattias 16:55: Säljer vi en till nu då Jessica!
Jessica 16:56: Mattias? Jag har sålt en till nu är du nöjd nu?
Mattias: Eh..jaa..gud ja. Bra!

Haha...kändes rätt skönt. Jobbar min sista vecka nu. Känns rätt skönt och känner mig rätt stolt, kan gå därifrån nöjd nu med pengar på fickan och blicken riktad på horisonten.

Nu ska jag få reda på mitt liv. Skolan. Träning. Körskola. Allt ska ordnas upp. Nu jävlar. Ögonen på horisonten Jessica, ögonen på horisonten.


Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHAHAH! Go körskola! ;)

Postat av: Vanne

Yeah! Eyes on the horizon, baby.

2006-09-04 @ 22:10:08
URL: http://vanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback