It didn't bring out the best of me..

Första riktiga dagen på XLNT, jag är helt slut! Känns som om nån har stoppat bomull i min skalle. Jobbig första dag, sålde dock 7 förval. Yey för mig. Innebär iaf en ökning på timlönen. Har signat upp för 4 veckor...vettefan om jag pallar asså. När jag var som mest nere idag funderade jag på att bara göra två...men jag kanske kan klara av tre iaf. Vi får se. Time will tell.

Iaf, trött i skallen efter 8 timmars telefontalande, jag hatar officiellt allting och har förlorat min tro på mäsnkligheten. Att jag fick cykla hem i hällregn utan jacka hjälpte inte heller det till så mycket. Har massa jag måste göra nu oxå, laga mat, fixa lunch tills imorgon, vattna alla blommor som prompt måste ha en kanna var vilket betyder att jag måste fylla på en 7 literskanna typ 10 gånger...vad vill gud mig? Sen måste jag göra iordning i köket oxå, och uppgradera min telefon... Haha, nu känner jag mig jävligt pessimistisk. Sorry! Men där ser ni vad telefonjobb kan göra med en annars så glad och positiv människa!

It won't bring ot the best of you...

Kommentarer
Postat av: Hannah/Hanna2

Jaa, så där kan mina inlägg oxå se ut, allmänt superpessimistiska och man bara undrar vad vill livet egentligen ^____^' Förstår precis hur du känner, vi kan vara pessimistiska tillsammans!!! *KRAM*

2007-07-03 @ 17:35:15
Postat av: Lena

"Always look on the bright side of life..." *vissel vissel*

Postat av: Pon..s

haha ja skrattar åt din misär.. sa ju att du kan skita i o jobba.. o dessutom de e ju asskönt o cykla i hällregn utan jacka tycker inte du det??:O o vaddå förlorat hoppet på mänskligheten?? hallå ja finns ju hur kan man då inte gilla människan ja e ju trots allt det bästa mänskligheten har att komma med!^^ btw du har stavat fel på mänskligheten bara för att vara lite sådär extra jävlig som ja känner för att vara just nu^^

2007-07-08 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback