Sommarlov!

For real.

Ville bara skriva nånting, vet inte alls vad egentligen. Nu sitter jag iaf här, likt förbaskat, och grämer mig över att jag egentligen inte vill skriva. Men nu måste jag ju liksom det. Finns ingne återvändå, jag sitter ju liksom här nu. Vad ska jag annars göra? Stänga ner fönstret...nejj..nu ha jag ju ändå skrivit några rader. Förbaskat.

Jag ska börja vårda mitt språk.

Avslutningen var rolig och sorglig, om man frågar treorna..och Hanna. Hon grät till Summer of '69. Hon är bara för söt och underbar så man vill äta upp henne. Ja det är hon. Iaf, lunch på sol & ris och sen tårta. Skippade grillningen på kvällen och käkade bakad potatis med Gunilla. Mysigt kväll, haha, strosade längs ån med Gunnis och Pontus och avrundade med Steve's. Fick flasha mitt körkort, yey, jag äger.

Cyklade till Ekängen med bror igår. Vi badade och käka glass. Vi var jätteduktiga!

Idag har jag städat lägenheten (igen!) samt handlat på Maxi med systra mi. Fatta, både städat lägenhet och storhandlat mat till mig själv. OCH! Jag körde ut dit. Jag är fan vuxen. Ålderskris. Ja.

Nu ska jag slappa, som jag är bäst på, ska fan läsa HP2. Ja det ska jag.

Ses.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu ska jag kommentera massor :-)
För det första är summer of 69 för bra.... för det andra är du lika söt du... Jag vet inte vad jag skulle göra utan er :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback