BIO 2007

Ser du också fram emot alla bio-filmer som brukar släppas runt jul?

Jag kommer fortfarande ihåg väntan över Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst, fy vad det var roligt! Vad förväntansful jag var! Jag fick min mamma att köpa biljetter åt mig så fort kassorna öppnade och hon lyckades få en till premiärdagen, utan att köa i flera dygn. Suck. Härligt det var.....var tog den tiden vägen? Längtar tillbaka. Det var tider Cicci, det var det!

I vilket fall som helst, ni har kanske märkt att jag ser fram emot premiären av Guldkompassen, den ska jag lätt se! Men den filmen kan slänga sig i väggen, för jag ska gå på någonting mycket bättre den 10 november. Då har nämligen filmen Emilia premiär. Missa inte det! Boka biljetter
här, nu! Vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh. Och Potter- och Piratespeppet?
Jag är inte pepp över nåt nu! Alltså på bio.
;___;

Jag vill ha pepp på bio!
Half-blood prince, Mamma Mia och Jekyll! Skyyynda!

Postat av: Hanna

haha, du är ju bättre än mig på det här med smygreklam, Tack snygging :-)

2007-10-30 @ 18:44:40
URL: http://nogg.se/hep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback