Brighton update, utan prickar

Hej alla glada och pigga svenskar!
Ja ni...efter att ha vantat pa flygplatsen pa ett nastan 6 timmars forsenat flyg, ar nu hela FU3 i Brigthon! Vet egentligen inte vart jag ska borja, det ar or manga intryck pa en gang. Sitter pa Fareshare nu och skiver detta, de har inget for mig att gora an, sa jag far kolla min mail och sa. Igar var jag i London och hamtade mat fran Marks & Spencer, det var ganska slappt och skojigt. Idag ska jag nog mest ta hand om det administrativa, samt aven lite stadning. Trist, men det funkar.

Gunilla och jag bor hos den underbara familjen Lilley som bestar av en mamma och tre barn. Alla ar hur mysiga och trevliga som helst! Vi har ett eget rum, Gunnis och jag, samt aven ett eget badrum. Slappt! Jag tar bussen ungefar klockan 07:50 varje morgon, sen aker jag i ungefar 1h och 15 min, om det inte ar traffic jams eller road constructions. Tidigt ar det. Jessica som alltid ar sa pigg, menar jag. Gunilla borjar typ vid ett ibland...skont!

Nu are det bara idag och imorgon kvar och sen far jag shoppa och ga pa nojesfalt! Shoppingen har ar fantastisk....vart mer kan man t.ex. hitta Vegetarian Shoes!? Marvellous...

De fa dagar jag har varit har har jag verkligen ovat pa Active Listening, my pleases, and wrapping up the bad news, jag snackar med bus drivers, manniskor pa gatan, pa bussen, pa jobbet, hemma, overallt engelska. Ar man sjalv en hel dag oxa, sa blire inte sa mycket svenska alls.

Jag vill egentligen skriva mer...men jag kanner att det blir for langt da. Jag aterkommer med bilder och en detaljerad beskrivning av allt det fantastiska som hant!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Saknar dig!

Postat av: Challe

Åh, England!! Vad gör du där egentligen?

2007-10-09 @ 20:48:30
URL: http://lottie.webblogg.se
Postat av: Em

Världens underbaraste Jessica. Jag saknar dig!!!

2007-10-09 @ 21:39:58
URL: http://societetstrasket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback