Det började som en skakning på nedre däck

Så vilken väldigt produktiv dag jag har haft idag. Så mycket hårt arbete.

Jag har jobbat så hårt. Betat av en massa filmer idag. :)

Började innan lunch med Moulin Rouge som är så himla romantisk! Usch den är ju bara för mycket... Fortsatte med att se Gudfadern. Har bara sett den en gång och då tyckte jag den var väldigt mycket för lång. Denna gång var den mycket bättre och jag kan se varför den är så hajpad som den är. Mycket bra.

I skrivande stund sitter jag och ser Titanic. De har precis kört på isberget och de nedre däcken börjar vattenfyllas. Men än så länge gör ingen nåt. Gud det här är en bra film.

Självfallet så köper jag bara filmer som jag själv tycker om så självfallet tycker jag om denna. Den är helt fantastisk, romantisk och bara storslagen. Så simpel historia. Man vet hur den kommer sluta, att skeppet kommer sjunka. Men ändå är den så bra! Och så är ju också Leonardo sjukt söt och älskvärd...

Det är nåt med mig idag och romantiska filmer med riktiga snyftslut. Jag grät till Moulin Rouge. Och om ungefär 1h 15min så kommer jag sitta och böla igen...denna gång ännu mer om jag inte minns helt fel.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Björn Afzelius... Ibland märks det att vi båda hade Lasse :)

2008-12-27 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback