Kung Fu CDON

Ibland blir man bara sådär glad.

Fick återbäring från CDON häromdagen, 30:- bara, men ändå. Det uppskattas.

Suck tänkte jag först, den kommer ju ändå bara täcka fraktkostnaderna eftersom jag inte har tillgång till CSN-kortets fantastiska fraktfria förmåner. Men sen hände det!

CDON gav mig en tidig julklapp. Fraktfritt på utvalda varor! Glatt la jag då Kung Fu Panda i varukorgen och klickade på Till Kassan. Där drog de sedan bort 30 kronor.

I slutändan fick jag alltså 59:- billigare än vad jag annars skulle fått. Fick en dvd fraktfritt för 139:-

Kvällen kan inte bli bättre än så. Eller?

Jo, det kan den. Från och med nu så slipper jag alla jobbiga OCR-nummer. Jag betalar nu via nätet med mitt underbara VISA-kort. Glädjesuck.

Ikväll ska jag även till Restaurang Hamlet. De firar 50 år eller nåt sånt och har ett erbjudande idag och i morgon. Få alla rätter för samma pris som för 50 år sedan. Filé Mignon för 80 spänn någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback