Love for all

Okej.

Så jag måste vara inne i en väldigt känslig period just nu. Det finns ingen annan förklaring.

Vill ni veta en till reklam som jag gråter till?

Den nya Björn Borg-reklamen. Love for all. Den är så vacker. Musiken. Wow. Kolla in den
här

Jag hänger verkligen ut mig själv här känner jag, men det kan inte hjälpas. Den är så fin och jag gråter verkligen riktiga tårar till den. Det måste va nåt sjukligt över det här...?

Jag gråter fan till allt nu för tiden.

Kära Kamratposten, är jag normal?

Kommentarer
Postat av: Hanna

NAAAAAW! :D Jag grät inte precis men den var VÄLDIGT söt! Har inte sett den på TV dock. Måste visa för mamma...

2008-12-09 @ 14:04:25
Postat av: Emem

Jag älskar den<3

Jag blev alldeles varm inombords första gången jag såg den. Andra gången blev jag alldeles sentimental, tredje gången kändes det så självklart och underbart.

Först femte gången kom jag mig för att undra vad den hade med Björn Borg att göra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback