Plötsligt händer det

ÄNTLIGEN!

Jag har nu uppnått mitt mål igen!!

Jag blev ju så arg när jag inte längre var pagerankad på Google. När man sökte på Almie kom bara förteaget Almi(e) upp och när man sökte på Totally Mad Brilliant fick man bara träffar på Ghost of the Robots första album.

Larvigt, jag vet. Det betyder egentligen ingenting. Det är bara en känsla av erkännande eller nåt sånt. Jag finns liksom.

Nu äntligen efter att ha startat upp bloggen igen, då jag inte stod ut med att inte existera i cybervärlden längre, så är jag alltså åter tillbaka på min plats. Det kändes lite jobbigt ett tag att jag liksom var ute ur leken. Jag skrev inget och hade inga besökare vilket ledde till att jag försvann från Googles radar. Jag var inte intressant längre. Yesterdays news liksom. Left-overs. Old news.  Men nu! Nu är jag tillbaka igen!

YEAH!

Nu blev jag glad!
I'M BACK!

Kommentarer
Postat av: Vanne

HALLELUJAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback