Snart är det dags

Nu börjar jag bli riktigt nervös. Pirrig. Fjärilar i magen. Blockad i hjärnan.

Jag vill inte ens tänka på det, hjärnan blockerar allt som har med Nya Zeeland att göra. Usch vad nervöst.

Snart åker jag.

Allting är förberett men ändå känns det som om jag inte ens är halvklar. Blir väldigt stressad eftersom jag inte har tid i mellandagarna att fixa det som ska fixas. Man tror alltid att man har så mycket tid i "mellandagarna" men det har man inte. Det går väldigt fort mellan Annandagen och Nyrårsafton. Sen är det nyårsdag, då jobbar jag, sen är det den 2:e och sen åker jag den 3:e. När ska jag finna tid? Stressad är bara förnamnet.

Kommentarer
Postat av: Emem

Det kommer gå bra, det vet jag.

Ni kommer få det underbart:)

Postat av: Hanna

Vi är två, jag börjar allvarligt känna av den här resan. Ser hela tiden mig själv som den tredje står på flygplatsen utan biljetter, pass, försäkring, pengar, väska och allt sånt. Usch, om jag känner såhär nu, vad kommer jag då inte känna den andre?

2008-12-17 @ 21:46:42
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Hanna

Här har du en till som verkligen blir skitskraj så fort någon börjar prata om Nya Zeeland. Ser hela tiden mig själv som står där på flygplatsen den tredje utan pass, biljetter, försäkring, pengar, väska eller någonting. Usch, om jag känner så här nu vad kommer jag då inte känna den andre?

2008-12-17 @ 21:48:41
URL: http://nogg.se/hep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback