A night of games

Jag måste få spela Mah Jong igen (rättstavat?) Det är så kul. Jag vann tillräckligt många gånger.

Jag föreslåt en spelkväll. Eller en helg.
Jag vill spela Mah Jong, Monopol, Cluedo och TV spel. :)
Alla spel är välkomna.

I want to have a gamenight! Are you on?

Jag hade jättetrevligt med Vanne och Cicci i fredags. Det var så... frigörande på nåt sätt att bara få sitta och snacka med tjejerna igen. Ämnet var allt från skräckfilmer till sex. Som i och för sig hänger ihop på något sätt. Kändes bra att bara prata och babbla och bubbla och spela in asflummiga videor med kameran. Herregud. Jag skulle inte låta mina barn få se de filmerna....

Te luktar gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lätt, jag är på! Jag vill spela Cluedo, massa Cluedo men ingen vill spela med mig ;-) Jag har ju förresten kvar chokladcluedo och det måste spelas innan 31 december för sen går chokladen ut ;-)

Postat av: zlugg

"Ämnet var allt från skräckfilmer till sex. Som i och för sig hänger ihop på något sätt." Oj oj... är det så läskigt med sex? :)

2008-11-06 @ 23:11:41
URL: http://zlugg.net
Postat av: Vanne

You know that I am SO ON! Och du vet att jag kommer att visa de filmerna för dina barn! ;)

2008-11-09 @ 01:16:35
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback