Det bara är så

Jag måste bara bekänna en sak.

Har ni sett Pampers
reklamen? Med mammor från hela världen som håller i sina nyfödda bebisar? Och i bakgrunden spelas Happy Birthday? Reklamen går i alla fall ut på att varje gång man köper ett paket Pampers så blir ett barn vaccinerat mot stelkramp. Väldigt fin.

1 paket Pampers = 1 vaccin

Bekännelsen är i alla fall att jag gråter till den reklamen. Varje gång.

Gud. Jag börjar bli blödig.

Lyckades hitta ett klipp på YouTube, här, men då är det på holländska. Men då får ni ju även höra hur otroligt vackert det är också. (säg inte emot!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är det det betyder! Jag har sett reklamen på engelska och undrat vad tetanus betyder. Tack för den :)

2008-11-18 @ 17:43:37
Postat av: Cicci

Om du känner dig lite bebisblödig tycker jag du ska gå in på http://annlouise-sjostrom.com/index.html. Man har fått följa hennes graviditet på hennes blogg, och nu har äntligen den lille prinsen kommit ^__^ Där kan man blöda sig hur mycket som helst!

2008-11-20 @ 16:55:46
Postat av: Hanna

Haha... Men du har all rätt att vara blödig, du ska ju bli världens bästa moster!

2008-11-20 @ 19:41:24
URL: http://nogg.se/hep

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback