Filmkväll

Såg på film med Cicci och Vanne igår. Det blev Amelie från Montmartre, en film som inte Cicci och jag sett på länge och som Vanessa aldrig sett. Och den är ju så bra. Den är bara så visuellt vacker! Mmm!

Lagade även en otroligt god köttfärspaj. Freestyling is the shit!

Var jättemysigt att Cicci sov över också! Det var så längessen som hon ens var här och att hon sov över också gjorde inte det hela sämre. Mys! Gud vad gott jag sov oxå.

Föresten, jag är sjuk.

Sen på morgonen "myste" vi till Jurassic Park. Det var oxå en film som vi inte hade sett på länge. Men fan vad den är bra!! Jag älskar Steven Spielberg, han är en mästare. Vilken bra film... Såg även The Lost World sen när Cicci åkt hem. Den är oxå bra, speciellt när Peter Stormare svär på svenska. Haha, alltid lika bra.

Jag är så trött. Ikväll ser jag Svensson Svensson och sen troligen Jurassic Park 3 för att avsluta en perfekt dinosaurie-dag.

Kommentarer
Postat av: Vanne

What's up with the "Vanessa's"? :) Anyway, Amelie var jättemysig och fin och jag älskar din köttfärspaj! Mmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback