Goath-ing

Har nördat Heroes nu. Igen. Vet inte varför jag slutade egentligen. Eller jo det vet jag visst. För att alla andra började.

- Why did we ever stop drinking these?
- Because everyone else started.

Från Sex and the City the movie. Bra film.

I vilket fall som helst. Jag nördade sönder Heroes när det fortfarande gick på Canal + och inte både på Canal + och fyran som det gör nu för tiden. Läste om det först i Canal + magazine och sen var jag fast. Vid författarstrejken tröttnade jag ett tag. Jag glömde bort vad som hade hänt och intresset svalnade. Tills för en vecka sen.

Nu har jag börjat nörda igen. Obsessa. Och gud vad jag älskar det! Att äntligen ha något sånt igen.

Giih!

För att nu avreagera mig lite.
Jag har sagt det tidigare, men om ni missade det då, så säger jag det igen. Sylar är ascool. End och story. I've got a thing for psychopaths. Det bara är så. Och han blir bara coolare.

Nummer två. Jaja, jag vet, Peter Petrelli är het. Men inte lika het som han var i Gilmore Girls när det begav sig. Eller vänta nu. Jo, han är fortfarande het. Att han oxå ryktas dejta lilla Hayden Panettiere gör ju inte saken bättre. Ni vet, hon som är lika gammal som mig. Jo man tackar ja...

Vart var jag? Just det. Heting nummer två. Sendhil Ramamurthy som spelar Mohinder Suresh. Mums. Håller ni inte med? Vänta bara.

Jag saknar Micah, Monica och Nikki. Några av de mest intressanta karaktärerna. Suck.

End of nörding.

Okej. Vad skönt att få det här ur mig. Struntar i om det blir hur osammanhängande som helst. Måste man nörda, så måste man. Glad suck.


Kommentarer
Postat av: Vanne

Tyckte det var jättehärligt att läsa detta nördiga och osammanhängande-för-att-man-är-för-exalterad inlägget! Som en frisk fläkt! Själv har jag inte nördat något på väääldigt länge - har ju förlorat TV-serie-gnistan. Känns tomt. Måste ha något att obsessa! Pronto.

Postat av: Nilla

Vilken säsong är du på? nr 2?

2008-11-16 @ 22:03:08
URL: http://lovleyeleganse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback