Moster Almie

Jag bara spyr ut inlägg nu känner jag.
Man måste ju keep the blog going.



Jag kom på att jag inte berättat det största som hänt mig sen jag hörde av mig sist.

Jag ska bli moster.

På riktigt liksom. Fatta. Jag ska bli moster!!!
Jag bara skuttar och hoppar och är så exalterad!!
Jag ska även få följa med på ett ultraljud och se bebben in action och samtidigt på reda på könet. Först av alla.
I so rule.

Bebisen är beräknad till den 10 mars. Ja jag vet, samtidigt som jag är på NZ. Men det gör ingenting. Eller jo, det gör det ju, men jag får ju följa med på ultraljudet i alla fall. Och får veta könet först. Tihi!

Längtar!

Så, vem blir det?
En Liam, Otto, Stella, Cordelia eller en Alicia.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, en Alicia hoppas jag på! ^_^

2008-11-03 @ 23:40:24
Postat av: Vanne

Iih, det är så roligt och spännande! :D Kul att se namnförslagen också! Liam är väldigt fint.

Postat av: Nillaskutt

August! det är mitt favorit namn just nu ^^ btw... Cordelia är ett Shakespeare namn från pjäsen King Lear så.. det vore också häftigt :P

2008-11-16 @ 22:09:18
URL: http://lovleyeleganse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback