Så är det bara

Idag var vi och rensade lägenhet. Mindre rolig dag men det funkar. Var även ute i stugan och lämnade av massa grejer. Jag saknar stugan, jag vill ut dit snart....på riktigt!

För övrigt så ska jag till vaccinationscentrum snart. Hanna och jag ska dit och ta sprutor. Jag vet inte om jag behöver ta nån eftersom jag redan har för Hepatit A & B men Hanna kanske behöver så jag följer med som stöd. :) Sprutor är inte roliga. Så det ska bli "spännande".

Kan nog inte förstå hur snart vi ska åka.... Nästa vecka är det advent. Då börjar nedräkningen till jul. Sen blir det jul. Och sen åker vi en vecka senare. Ojojoj....

Föresten så längtar jag till julen som 17! Jag vill ha jul snart. Längtar till nästa lön, då ska jag handla julklappar so

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag saknar dig så mycket! Jag skulle så gärna vilja att du kommer ner och hälsar på mig!

Du får bo hos mig i mitt lilla rum bara så att du vet ^^

Postat av: Vanne

Åh, ska du resa iväg nånstans? haha



Förresten saknar jag också din stuga. Var ju bara där en gång i somras, tror jag?

2008-11-21 @ 19:37:57
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback