Suck-y

Idag har allting bara varit sådär jävla sugigt. Suck-y.

Allting har bara gått sådär normalt käpprätt åt helvete. Inget major som har hänt egentligen. Men många bäckar små.

Jobbet idag var rörigt som vanligt. Nycklar var på vift. Missförstånd. Skitiga kläder. Falsklarm.

Cyklade hem och var skittrött och hungrig. Sen byggdes bara småsaker på. Trampade i en stor pöl av vatten som hade blivit på mitt sovrumsgolv efter att mamma tvättat alla fönster. Min sänglampa gick sönder. Vilket störde mig då men störde mig ännu mer nu när jag skulle lägga mig i sängen och tänkte läsa lite. Tji fick jag. Fuck.

Inget kunde glädja mig idag. Människor har skrikit åt mig idag. Lekt poliser på stan. Fått sms som gjort mig fruktansvärt irriterad.

Sen så vill ju alla såklart veta varför jag är så irriterad och tyst. Vad ska man då säga? Min sänglampa är trasig. Okej, so what? säger de då. Sånt här går inte förklara. Det är bara en samling olyckliga incidenter som leder till ett halv nervsammanbrott och en förlorad vilja att leva.

Så. Låt mig bara va idag och förlåt till alla som jag sårat på vägen till var jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback