The Sims

Så jag rensade lite bland mina gamla CD-skivor idag och hittade The Sims. Originalet. Det uråldriga som en gång var revolutionerande. Så jag installerade om det.

Herregud. :)
Jag hade totalt glömt bort hur det var! Men allting bara kom tillbaka igen, alla ljud och allting. Kunde liksom nynna med i alla melodier, så hårt inpräntde satt de efter timmar av spelande under det härliga 90-talet.

Spelet har verkligen förändrats sen originalet, så mycket kan jag säga... Och snart kommer ju också The Sims 3. Eller har det redan släppts? Jag har ingen koll längre. Det vill jag nog ha i alla fall. Som ännu en jämförelse.

Sak väl också säga att jag avinstallerade spelet ganska så direkt efter att jag installerat det. Spelade i alla fall en timma.

(för övrigt - herregud Linda Rosing. SKÄRP DIG!!)

Kommentarer
Postat av: lollo

hahaha kommer du ihåg när vi spelade det och gjorde barnhem med en som tog hand om alla barnen som hette Aga ?! :D hahah

Postat av: Almie

Sv. Lollo: Jo! Jag vet! Det var precis det jag tänkte på när jag spelade! XD Fick liksom massa flashbacks... Haha!

2008-11-23 @ 20:12:00
URL: http://almiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback