Ville Valo

Okej så jag var bara tvungen att skriva lite. Vissa saker förtjänas att sätta på pränt.

Jag sitter oftast aldrig inne på youtube därför att det alltid slutar med att jag blir fast där i några timmar. Man fastnar ju eftersom man hela tiden kan klicka sig vidare till nya klipp och till nya klipp och till nya....

I vilket fall som helst. Jag fick ett infall. Jag har inte lyssnat på H.I.M på.....väldigt länge. Så jag bestämde mig för att lyssna lite på några av deras låtar, på youtube. Och sen gick det bara utför.

Ville Valo är ju bara helt fantastisk. Vilket jag fick bekräftat ännu en gång. Jag hade ju glömt bort hur bra han är.
But I soon got a reminder.

Länkar till två klipp som jag fastnade för.
Ville pratar svenska och Ville stoppar en konsert (och pratar sin underbara finska) därför att två killar i publiken började slåss. Underbart!

Jag måste börja lyssna på H.I.M igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback