Are you old enough to travel around the world then you are old enough to do your own dishes!!

Herregud vad sjukt mycket kommentarer Vanne!

Gud, tack. Jag ska nog halla tyst om att jag kanner mig avskuren. Jag kom pa det efterat hur dumt det lat, som om inte ni dar hemma ar fullt upptagna med era liv. :) Sorry!

Men tji fick iaf jag, massa kommentarer och 8 olasta mail i inkorgen.
Kul med uppdateringar!!! Ni anar inte hur mycket det betyder! Det behovs nar man ar sa avskuren fran varlden....

Sag aven pa Correns hemsida att den obestridda Filbyter-skylten aker ner!? Varfor?? Jag gillade den. Men jag visste ju att andra hatade den, men herregud, tar de ner den bara for det? Det var ju snallt av dom...att de lyssnar pa folket liksom. Men jag kan inte hjalpa att tycka sjukt synd om formgivaren till skylten... Han/hon kan inte kanna sig sa omtyckt eller lyckad.

Idag har jag sett salar pa nara hall. Det finns en strand langre bort dar det finns flockar. 5 meter fran en trott och valdigt stor sal! Jakligt coola djur de dar.

Hanna och jag var nyttiga idag. Stallde klockan pa 8, gick upp och duschade, tog en morgonpromenad pa en timma innan frukosten. Sen efter lunchen (tomatsoppa och nudlar (dock inte tillsamman)) gick vi en vandringled. Det tog 4,5h. Den var lite jobbigare an vantat. Men vi traffade iaf salar och fick ata pilgrimsmusslor pa vagen. Sa det var trevligt. Och kandes extremt nyttigt!! Sen till kvallsmat at vi pasta med Dolmio-sas med tonfisk i. En klassiker. Och an har vi inte trottnat. Fast vi varvar med restauranger.... Vi resonerar sa att ater vi inne bade lunchen och middagen kan vi ata ute dagen darpa... Oftast ar det ett mal inne och ett mal ute per dag. Men ibland orkar man inte bara laga mat.

Har ni sett alla bilder pa resdageboken? Checka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback