BIO igen

Sa igar var vi pa bio igen. I en mindre salong. Men anda sa stod en tjej med ficklampa och lyste upp vara biljetter och foljde oss till vara platser. Det kanns lite lyxigt faktiskt.

Vi sag en sa himla mysig och underbar film som alla tjejer borde se! He's just not that into you. Riktigt jakla chickflick! Tror jag sag en eller tva killar i salongen. Men en rikgit gullig mabra film.

Vi kollade upp de svenska oversattningarna till filmerna vi sett/vill se:

He's just not that into you - Dumpa honom
Bride Wars - Brollopsduellen

Suck.
Brollopsduellen ar val okej om man tanker efter, det later bara sa mer larvigt... Men den var faktiskt valdigt gullig. Rekommenderar bada tva.

Forhoppningsvis far Slumdog Millionaire behalla sin titel.... Kan inte tanka mig vad det annars skulle kunna bli.

Kommentarer
Postat av: Vanne

"He's just not that into you" vill jag se! Är den baserad på en bok? Jag såg något Oprah-avsnitt om en bok med sådan titel för längesedan, har jag för mig. Typ om att "tjejen! inse fakta, var inte så desperat och slösa tid på en kille som inte vill ha dig - read all his signals - he's just not that into you!" Och alla i publiken fick säga just den där sista frasen i kör fleeeera gånger, när de diskuterade olika pojk-och-flicka-scenarier.





Hur som helst, jag är SÅ AVIS på att ni får gå på lyxbio med folk som följer en till ens sittplatser - och ändå är det så billigt med bion! Kul för dig att du får ta igen alla missade biobesök från i höstas iaf! (Bara liiiite synd bara att du SF biokort inte gäller där nere, men det är ju oväsentligt att tänka i de banorna... :P)

Postat av: Vanne

Jag tror för övrigt att Slumdog får behålla sin titel. Annars är det hemskt sorligt. Och pinsamt!

2009-02-15 @ 09:06:10
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Challe

Hej, jag vill se alla 3 filmer :) Fast vad jag har förstått som kommer slumdog inte gå upp på bio utan direkt på dvd.. Synd att alla filmer kommer hit så långt efter..

2009-02-15 @ 13:58:34
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback