Happy Birthday to me!

20 years today! YEE-HAA!

Tack ni som skickat sms och grattat, sa snallt av er!

Fodelsedagen borjade direkt 00:00 med att mamma pappa och bror ringde och sjong i telefonen. Sedan foljde ett samtal med var och en av dom. Det betydde sa mycket! Just da saknade jag dom sa mycket och jag blev sa rord av att de ringde att jag borjade grata lite... De hade stallt klockan och ringde exakt 00:00, deras kl 12:00 den 27 februari. Sa snallt!

Tydlige sa ska Madde och Timmy ha packat vaskan. Det ar pa gang. Men saken med bebisar ar att de brukar komma nar de vill, inte nar de beraknas. Sa vi far se.

Vacktes sedan av Hanna klockan halv atta med skon-sang och paket! Fick en bricka (las: ugnsplat) med en hel glutenfri chokladtarta (mums!), ett glas juice, ett paket mentos och tva paket vackert inslagna med silvertejp. (vad annars? silvertejp gar att anvanda till allting! vilket vi markt av pa den har resan....) Jattefint! Jag blev sa rord, hon ar sa gullig!!!

Jag fick tva platta paket som skramlade bekant...: DVDer! Footloose och Flight of the Conchords season 1
YAAY!

Pa min fodelsedag pa NZ regnar det och blaser. Just den dagen nar jag har gjort mig iordning och ar riktigt jakla snygg. Da regnar det. Men det gor inget. Jag far val fira imorgon igen, da jag fyller ar i Sverige..

Idag far vi se vad vi hittar pa. Men jag antar att shopping stor hogt pa listan. Ni vet, fodelsedagspresenter. Till mig sjalv.


Kommentarer
Postat av: sofie

GRATTIS Jessica!!!! Hoppas du fick en superbra dag!! Och att du shoppade mkt presenter till dig själv, det ska man göra ;) ha det bäst. puss på dig o hanna!

2009-03-01 @ 15:41:28
Postat av: Erika

grattis!!

2009-03-01 @ 18:19:44
Postat av: Nilla

Alltså nu får jag jättedåligt samvete över att jag varken har ringt eller skickat ett sms till dig. Jag vet inte vad som har hänt med mig men jga har glömt bort fanimej allas födelsedagar sedan jga kom hit, det är ett under att jag kom ihåg att ringa Helena. Ni fyller ju år på samma dag så jag fattar inte varför min hjärna inte kan lagra allas födelsedagar. I hate my brain. På tal om solglasögon så har min snygga Raybans ripoff jag köpte i brighton gått sönder :( hoppas dina blir fina.

Jag tänkte att jag ska skriva en novell här nu som kompensation för att jga har dåligt födelsedagsminne. ^^

Jag är för övrigt också Pank.. euron ligger på snart 12 kronor!!!! fatta hela 12 kronor :O my god! Det är bara 6 veckor kvar av min tid här sedan åker jag iväg till Portugal. Jag saknar er jätte mycket. jag satt och kollade på bilder på min dator från studenten och från middagen innan jga åkte och jag kom fram till att utan er är mitt liv inte så roligt. Det märkte jag dessutom när jag var hemma, det var liksom .. tomt.



Jag tänkte lite på det där emd Skype som jag skrev i min blogg. Om ni inte har det tycker jag att ni ska skaffa det, det är som msn typ fast man ringer via ett nät och så pratar man med varandra istället för att skriva det är dessutom mycket mysigare :) då får jag höra er röst med, ohc kanske gråta en skvätt. Annars så tycker jag att vi ska försöka hitta en tid då vi är inne på Msn samtidigt och kan prata. Lanzarote ligger ju en timma efter Sverige så jag antar att det är ca 13 timmars skillnad.

Egentligen är det ganska korkat av mig att skriva allt detta i en kommentar eftersom man ändå inte kan svara på kommentarer. Men du kan ju gärna svara i ett mail ^^



Ha det tusen gånger så bra som jag krama på hanna från mig krama om varandra och tänk lite på mig. Hoppas än en gång att din födelsedag blev super duperbra, det lät iaf som om det blev riktigt mysigt hanna är en liten ängel.

Förlåt för att jga föddes utan hjärna men glöm inte att jag älskar dig!! dessutom ska vi spela buffy när vi kommer hem ;)

pussar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback