Livets sma gladjeamnen

Jag saknar (forutom familj och vanner) skinka att ha pa smorgasen! Suck vad gott det vore med en rostad macka med lonneberga skinka pa...

Lattmjolk vore oxa gott...de kan orimligtvis ha samma sorters kossor har. Mjolken smakar inte Arla.

Duschar som ar helt lagom varma efterfragas oxa. Antingen ar de svinkalla eller kokheta. Inget lagom har inte.

Men vem klagar nar man har Sagan om Rignen runt hornet vart man an gar? Inte jag. Skinkan kan vanta.

Men fan vad jag ska frossa nar jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Hahaha, ja, jag tycker INDEED att skinkan kan vänta! Men du, önskemål från min sida: kan du inte blogga mer om matkulturen och vad ni äter där nere? :D Jag vet iaf att NZ har stenkoll på glutenintolerans - gud, vad härligt det måste vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback