NZ igen

Hej igen allihopa som vill lasa min blogg eller som vet att jag numera uppdaterar den ibland, aven om jag befinner mig pa andra sidan jordklotet!

Idag kanns livet lite pissigt men det kommer nog ga over. Idag ska vi dra vidare till Wellington, la capital de NZ! Ska bli kul att komma till en storstad och kanna lite puls igen. Efter huvudstaden blir det till att dra ner och utforska sydon, spannande! Alla vi trffar sager att det ar dar det vackra landskapet finns. "You ain't seen nothing yet!!" Det ska bli spannande...vi som redan alskar naturen har uppe pa nordon. Undra da hur sydon ser ut. Hum flum.

NZ ar bra.
NZ gar alltid uppfor, aldrig nerfor av nan konstig anledning.
NZ ar bra pa glutenfritt.
NZ har snygga killar som skriker efter oss (bara lite laskigt ibland).
NZ har billig mat.
NZ ar varmt.
NZ ar fullt av backpackers.
NZ har stark sol.
NZ har spektakulara vyer.
NZ har Hobbiton.
NZ har konstiga trafikregler och de segaste overgangstallena i varlden!!


Jessica saknar Vanessa
Jessica saknar mamma pappa och syskonen med repektive!
Jessica saknar Gunilla och Hanna
Jessica saknar sin sang
Jessica hatar pervon
Jessica tanker aldrig sova i dorms igen
Jessica vill ha sin egen sang
Jessica vill ta med all kunskap om glutenfritt fran NZ tillbaka till Sverige
Jessica vill inte bara pa sin stora vaska langre
Jessica vill kunna shoppa mer an hon kan
Jessica vill inte borja plugga i host

Kommentarer
Postat av: Challe

ÅH Jessica, det låter ju som att NZ är helt fantastiskt! Skönt att de har internet där borta med så man kan få följa er lite :D



PUSS på dej <3

Postat av: Cicci

När kommer bebisen? Lova att meddela!

Jag saknar dig. Kom hem snart! Puss

2009-02-08 @ 22:29:45
Postat av: Vanne

Åh, trafikregler och sega övergångsställen. Det skall jag lägga i minnet, så får du berätta mer om det sedan! Jag menar, om det inte skulle räcka med de spektakulära vyerna, Hobbiton, de snygga killarna och den tunga ryggsäcken =)



(Och om du inte vill plugga i höst, tycker jag inte att du ska göra det...)

2009-02-15 @ 09:16:31
URL: http://vanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback