Where did the sun go?

Nu ar vi antligen pa sydon! Befinner oss i en liten hala som heter Picton. Det finns typ en gata. MEN! Det finns ett caf'e med gratis internet for gasterna. Sa vi bestallde varsin ol och loggade in! VART! Olen kostade bara 5$ oxa. VART! Med pricker over.

Imorgon aker vi vidare mot Kaikoura. En liten stad som ligger norr om Christchurch. Det ska tydligen finnas fullt med valar, delfiner, salar och faglar dar. Kanske kan va kul?

Jag vet absolut inte hur manga som ens vet att jag fortfarande skriver lite blogg. Men jag skriver anda. Det ar lite tomt om kommentarer pa bloggen sa jag antar att manga tror att den ar lagd pa is eftersom jag ar pa andra sidan jordklotet. Men som sagt, jag behover skriva lite nan gang ibland.

Min mail ar sa tom nu for tiden, jag tror att de redan glomt bort mig hemma... Det har trots allt gatt mer an en manad. Och mannskan ar ju ingen elefant liksom.


Kommentarer
Postat av: Vanne

Jag läser din blogg såklart! Varje dag! Men så är jag dålig på att kommentera, till skillnad från dig somkommenterar min blogg. Mina ödmjukaste ursäkter och uppskattningar till dig! Jag har absolut inte glömt bort dig, men vi hörs ju nääästan dagligen via chatt eller sms liksom, så mail har det blivit mindre av. Men nu ska jag kommentera. Var redo för missbrukande av ordet coolt :D Puss!

Postat av: Vanne

Trevlig med (milj)ö-ombyte förresten! Valar, delfiner, sälar osv. låter fantastiskt exotiskt!

2009-02-15 @ 08:55:56
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Vanne

Och på tal om elefanter, jag såg Mammut igår. Om den visas där nere, tycker jag verk-lig-en att du ska se den! Ingen feel-good direkt, men åh så berörande. Och lite jobbig. Precis det som man ständigt grubblar på och försöker förstå, när man försöker reda ut allt som händer i världen.

2009-02-15 @ 08:58:57
URL: http://vanne.blogg.se/
Postat av: Challe

Jag är trogen på din blogg :D Ha en superduper resa på Sydön med :)

2009-02-15 @ 14:00:35
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är också här såklart :P

2009-02-16 @ 13:07:14
URL: http://erkissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback