Livet är så orättvist!

"Livet är så orättvist! Jag blir aldrig kung."

Gud, ibland önskar jag att jag hade pengar så jag kunde köpa precis vad jag ville!

Igår kväll satt jag och läste ELLE och hittade en annons om en hemsida som heter
www.kyssjohanna.se
Underbar sida med sååå fina smycken!
Spana in de från Disney couture och från Mi Lajki!!! Jag är kär. Och jag brukar inte tycka om smycken. Men dessa måste jag bara ha! Allihop!

Helt underbara Disney-smycken som tyvärr är liiite för dyra. Suck. Mi Lajki har underbara smycken i form av tårtor, cupcakes, glassar m.m. Helt underbart söta!! Vill ha.

Ska man kanske hinta lite till mamma om julklapp...?


Kommentarer
Postat av: Lisa

"För jag, jag blir aldrig kul". Det var en tjej i skolan som sa "ursäkta damen" till mig, och hon blev jätteglad när jag förstod vad hon menade :)

2009-10-16 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback