Tillbaka från vildmarken

Så var man tillbaka från Dalarna och dop! Nu är jag fadder åt en liten kille och ska vägleda honom på den andliga vägen i livet. Yeah right... Räcker det inte bara att jag finns där för honom i medgång och motgång? Vara någon som han kan vända sig till i vått och torrt? Fråga frågor om livet, sex, framtiden och klaga när mamma och pappa beter sig som idioter? Det ska jag sikta på. Det, samt formge hans kulturella intressen.

Det kändes iaf skönt att va tillbaka i en stad igen! Dalarna var trevligt men inte riktigt my cup of tea, jag föredrar stan framför skogen. Men smaken är ju som baken!

"Man vet att man är i storstan när man kan käka hamburgare på Max klockan 03:00..." Klockrent mamma.

Btw, när vi kom hem från Dalarna var vi vrålhungriga så vi stannade faktiskt och åt på Max. När vi går in får jag ögonkontakt med en kille som jag tycker mig känna igen. Japp, där satt Özz Nujen. Jag tyckte det var skitcoolt medan brorsan är lite mer van vid sånt... hostNollåttahost

Men vafan Özz Nujen på Max i Uppsala är väl inte fy skam?
;)

(När jag får lite bilder från dopet ska ni få se min omtalade klänning som nästan drev mig över vansinnets rand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback