Rookie mistake

Jag blöder. Jag skar mig när jag rakade benen inför den kommande tentafesten (wiho). Dumt.
Redan?" tänker du såklart då, men självfallet, med min vinterpäls krävs det först en grovrakning två dagar innan för att sedan ta en bättre närmare rakning några timmar innan själva festen. Helst ska man byta rakblad också för de slits lätt ut när man odlar en skog på benen.
Men nu blöder jag iaf. På hälen liksom, där hälsenan sitter. Ouch. Är jag inte försiktig kanske jag skär av hälsenan helt i duschen (den bilden tillägnar jag dig Hanna, om du läser).
Klantig jag är.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch. Jag började rysa så fort jag kom till meningen att du skar dig på hälsenan. Det där sista hade du kunnat utelämna ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback