Såhär bygger jag armmuskler

Jag spyr på juridik just nu. Är så fruktansvärt trött på det och behöver verkligen en paus. Synd att jag valde helt fel tid att ta en paus, två dagar innan en 27p tenta.

Bestämde mig för att istället börja förberedelserna inför tentafesten. Med andra ord, se om jag fortfarande kommer i den där tajta klänningen som jag köpte för en månad sedan eller om jag måste avstå från fast föda i två dygn. Som tur var så fick jag faktiskt igen blixtlåset alldeles själv.

Det bör kanske tilläggas att jag även köpt slimmande strumpbyxor från Twilfit. Hon i affären "varnade" mig om att de bör rullas upp och att det tar lite längre tid att få på sig dom. Längre tid? Det tog 15 min. Att få på mig ett par strumpbyxor. Jag brottades och slet och svetten bara rann och mjölksyra strömmade till armarna. Tajta var de men jag kom iaf i min klänning. Så äta får jag göra, men andas kommer bli en helt annan femma.. Men men, ska man vara fin...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback